Tuesday 3 January 2017

Cara Buat Duit Dengan Global Test Market


cara-buat-duit-global-test-market
Global Test Market adalah laman di mana anda akan menjawab survey daripada pelbagai klien Global Test Market. Setiap soalan yang anda jawab, anda akan menerima poin yang nanti akan ditukar menjadi wang. Laman ini adalah laman yang sesuai untuk mereka yang ingin membuat duit khususnya golongan pelajar yang ingin menambah pendapatan.
Cara untuk menyertai Global Test Market cukup mudah. Cari laman ini di Google atau klik sini. Kemudian, klik sign up. Maksudkan maklumat yang diminta termasuk email anda. Kemudian, anda akan menerima email dari Global Test Market untuk mengesahkan pendaftaran. Setelah itu, TADA! Anda berjaya membuat akaun Global Test Market.

Adakah laman ini menguntungkan?

Bergantung kepada anda. Daripada apa yang admin tahu, ramai yang membuat wang kira-kira dalam 50 dollar ke atas sebulan. Dalam matawang ringgit, ia sudah lebih 200 ringgit.

Bagaimana Cara Global Test Market Bekerja?

Anda akan menjawab survey daripada klien Global Test Market. Setiap survey mengambil masa 10 - 20 minit. Setiap soalan yang dijawab, anda akan menerima poin. 1 poin = 0.05$ (kira-kira).

Anda juga akan menerima email dari laman ini. Jika ada survey baru, anda akan diberitahu melalui email. Selain itu, anda akan ditanya beberapa soalan penting sebelum menjawab survey. Soalan biasanya berkaitan dengan isi rumah anda dan lain-lain. Jika anda ingin membuat update maklumat tersebut, tiada masalah. Anda diberikan pilihan untuk update maklumat anda.

Bagaimana Cara Pembayaran Global Test Market?

Melalui cek dan paypal. Kalau tak silap, anda harus mempunyai baki 1200 poin untuk cash out. Selain itu, anda juga boleh memilih pembayaran melalui gift cards dan baucar online untuk barang di Amazon, Starbucks, Pizza dan lain-lain. Anda juga harus mempunyai baki 1200 poin untuk baucar. 1200 poin kira-kira 50$. Dalam wang ringgit, ia adalah lebih 200 ringgit.

Jadi apa tunggu lagi? Jom buat duit dengan Globat Test Market?

p/s: Pastikan anda 14 tahun ke atas.

Artikel Yang Admin Rasa Berkaitan...

-7 Cara Buat Duit Online
- Panduan Buat Duit Dengan Dropship
- Cara Buat Duit Dengan YouTube
- Cara-Cara Membuat Blog Untuk Perniagaan

No comments:

Post a Comment